Deluxetuning.ro (deluxetuning.ro) va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:

România

  • FAN Courier, Livrare in 1-2 zile,
  • Costul transportului poate varia intre 20 si 220 ron in functie de volumul coletului . Valoarea exacta a transportului va fi afisata in functie de produs in cosul de cumparaturi.
  • Sameday Courier, Livrare in 1-2 zile,
  • Costul transportului poate varia intre 20 si 220 ron in functie de volumul coletului . Valoarea exacta a transportului va fi afisata in functie de produs in cosul de cumparaturi.

Procedura de retur: 

In cazul in care doriti sa face un retur indiferent de motiv va rog sa ne trimiteti un email pe office@deluxetuning.ro in care sa ne transmiteti urmatoarele:

- numele si prenumele pe care a fost facut comanda

- adresa de unde putem ridica coletul . Curierul este trimis de noi la la adresa furnizata de dvs. sa ridice coletul. De obicei ridicarea se face a doua zi dupa ce facem cererea de retur.

- un numar de cont unde sa rambursam contravaloarea produselor. Plata produselor se face dupa momentul receptionarii returului si verificarea acestuia. Daca sunt respectate obligatiile consumatorului de a returna produsul cumparat, nedeteriorat plata integrala a produsului se face de obicei in termen de 7 zile de la receptionarea acestuia.

- returul este gratuit, plata transportului pentru retur este suportata integral de societatea noastra.

Pentru orice problema aparuta in cazul unui retur nu ezitati sa ne contactati cat mai rapid la :

office@deluxetuning.ro

0766 26 33 01 - Ivan Ionut 

0760 55 77 10 - Miroslav Mihai

0784 050 444 - Chesaru Marian

Descrierea si returnarea produselor

Deluxetuning.ro depune toate eforturile pentru a fi cat se poate de precis. Cu toate acestea, Deluxetuning.ro nu garanteaza ca descrierile produselor sau a altor tipuri de materiale care au legatura cu acestea sunt precise, complete, curente sau fara erori. Daca un produs oferit de Deluxetuning.ro este diferit fata de descrierea aferenta acestuia de pe Site, il puteti returna respectand prevederile Politicii de returnare a produselor a Site-ului si in conformitate cu legislatia romana in vigoare. 

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului, in conformitate cu dispozitiile Ordonantei nr. 34/2014.

In cazul in care intelegeti sa valorificati acest drept aveti urmatoarele obligatii:

- de a returna produsul cumparat, nedeteriorat

- de a returna produsul cumparat in stare de functionare, nedeteriorat, in starea in care v-a fost livrat. 

Exercitarea dreptului de retragere

Clientul informeaza DAMIRDAM S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (hartie, mail sau fax).

Obligatiile care revin DAMIRDAM S.R.L

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face face in termen de 14 zile lucratoare de la receptionarea produselor.

Obligatiile care revin Clientului

Produsele sunt inmanate DAMIRDAM S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

Acceptând prezentele condiţii de colaborare, consumatorul este de acord ca, în cazul în care reprezentanţii DAMIRDAM S.R.L. îi vor notifica faptul că nu este posibilă repararea unui produs defect, să accepte, după caz, înlocuirea produsului sau restituirea preţului.

În plus, acceptând prezentele condiţii de colaborare, consumatorul este de acord ca, în cazul în care reprezentanţii DAMIRDAM S.R.L. îi vor notifica imposibilitatea soluţionării reclamaţiei în termen de cel mult 15 zile calendaristice de la primirea acesteia, să accepte prorogarea termenului prevăzut de legea 449/2003 cu un termen rezonabil, care să permită DAMIRDAM S.R.L. găsirea unei soluţii optime pentru remedierea problemei.